«SULEIMЕN CLINIC» ЖШС атынан жарғы және медициналық қызметпен айналысуға арналған лицензияларға сәйкес әрекет етуші Директор Сулеймен Маралбай әрекет етіп, кәмелетке толған жеке тұлғамен, әрі қарай «Емделуші», немесе кәмелетке толмаған жеке тұлғаның өкілімен, әрі қарай «Емделушінің өкілі» деп аталатын тұлғамен ақылы медициналық қызмет көрсету бойынша шарт жасасуға ниет білдіреді. Осы оферта негізінде шарт жасалады (бұдан әрі – Шарт):
ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
Осы шарт ашық (жария) шарттарды қамтиды, соның ішінде телемедицина құралдарын пайдалану арқылы көрсетілетін қызметтер (бұдан әрі – Қызметтер).1.1.Осы шарттың талаптары барлық Емделушіге/Емделушінің өкіліне бірдей.
1.2. Осы шарт белгісіз мерзімге жасалады.
1.3.Шарт жасалған күн болып Емделуші/Емделушінің өкілі осы шарттың талаптарын толық және даусыз қабылдағандығының дәлелі ретінде мынадай әрекеттерді жасаған сәті саналады:
– Клиниканың call-орталығы немесе ресми сайты арқылы дәрігерге алдын ала жазылу;
– Клиникада медициналық қызметтерді фактілі түрде алу;
– Клиниканың медициналық қызметтеріне алғашқы алдын ала төлем жасау.
1.4. Офертаны қабылдау Емделуші мен Емделушінің Өкілі осы ұсыныстың барлық ережелерімен келісетінін білдіреді және ҚР Азаматтық кодексінің 387-бабы бойынша медициналық қызмет көрсету шартын жасаумен теңестіріледі.
1.6 Емделуші/Емделушінің өкілі өзінің жеке деректерін (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), жынысы, туған күні, жеке сәйкестендіру нөмірі, тұрғылықты мекен-жайы, байланыс телефоны) және медициналық жазбаларын Клиниканың ақпараттық жүйелеріне енгізуге және пайдалануға келісімін береді.
1.7. Осы офертада көрсетілген шарттар Клиникада ақылы медициналық қызмет көрсету жөніндегі жария шарттың талаптарын құрайды.
2.ШАРТТЫҢ МӘНІ
2.1. Осы Жария шарт арқылы жасалған медициналық қызмет көрсету шарты бойынша Клиника Емделушіге/Емделушінің өкіліне медициналық қызметтер көрсетуді, сондай-ақ медициналық бұйымдар, дәрілік заттар және ББҚ сатуды жүзеге асыруды өзіне міндеттейді. Бұл қызметтер Клиниканың медициналық қызмет көрсетуге арналған мемлекеттік лицензияларына және Қазақстан Республикасындағы денсаулық сақтау туралы қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес орындалады, ал Емделуші/Емделушінің өкілі қызметтерді уақытында төлеуге және Клиниканың мамандарының талаптары мен ұсынымдарын орындауға міндетті. Емделушіге/Емделушінің өкіліне көрсетілетін медициналық қызметтердің тізімі және құны Клиниканың қызмет көрсету сәтіндегі бағалар тізіміне сәйкес белгіленеді.
2.2. Емделуші/Емделушінің өкілі емдеудің нәтижесін толықтай кепілдендіре алмайтынына келіседі, өйткені медициналық қызмет көрсету барысында және одан кейін, жақын немесе ұзақ мерзімде, әртүрлі асқынулар туындауы мүмкін, сондай-ақ медициналық көмек көрсету технологиясы биологиялық ерекшеліктеріне байланысты жанама әсерлер мен асқынулардың туындау мүмкіндігін толықтай жоққа шығара алмайтынын түсінеді.
3. ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ТӘРТІБІ МЕН ШАРТТАРЫ
3.1. Осы Шартты орындау барысында Емделуші/Емделушінің өкілі мен Клиника (бұдан әрі – Тараптар) медициналық мекемелердің халыққа медициналық қызмет көрсетуін реттейтін қолданыстағы заңнаманы басшылыққа алады.
3.2. Дәрігердің қабылдауы алдын ала жазылу арқылы жүзеге асырылады. Емделуші/Емделушінің өкілі алдын ала жазылусыз тіркеушімен немесе клиниканың call-орталығымен келісім болған жағдайда кіруі мүмкін. Қабылдау ұзақтығы дәрігердің мамандануы мен қабылдау түріне (алғашқы/қайталанған, қабылдау/қарау және т.б.) байланысты:
– қабылдау ұзақтығы 20 (жиырма) минуттан 60 (алпыс) минутқа дейін болуы мүмкін (қабылдаудың нақты ұзақтығы дәрігердің клиникалық жағдайдың күрделілігіне байланысты анықталады);
– диагностикалық зерттеулердің ұзақтығы нақты зерттеу түріне байланысты және 15 жұмыс күніне дейін созылуы мүмкін.
Жазу күн сайын клиниканың жұмыс уақытында, кез келген күні (клиниканың жұмыс режиміне және нақты дәрігердің кестесіне сәйкес) жүргізіледі.
3.3. Барлық кіріс қоңырауларға клиниканың call-орталығы қызмет көрсетеді. Call-орталықтың негізгі міндеттері – көрсетілетін қызметтер бойынша кеңес беру, Емделушіге/Емделушінің өкіліне жазылуға қолайлы уақытты таңдау және туралы өз құзыреті шегінде Клиника жұмысына қатысты барлық сұрақтарға жауап беру.
Клиниканың жұмыс уақытынан тыс уақытта тек онлайн-өтінімдер қабылданады. Бұл ақпаратты өңдеу call-орталық операторларының алдағы алғашқы жұмыс сағаттарында жүргізіледі. Call-орталық операторларымен барлық әңгімелер жазылады.
3.4.Сайт арқылы қабылдауға жазылу. Сайтта онлайн қабылдауға өтінімді ресімдеу үшін форманы толтырып, жазбаны растау үшін Call-орталық операторының қоңырауын күту керек. Егер call-орталықтың жұмыс уақытында 24 (жиырма төрт) сағат ішінде өтінім расталмаса, онда техникалық ақау болуы мүмкін және өтінімді қайта жіберу немесе Call-орталыққа телефон арқылы қоңырау шалу қажет. Толығырақ ақпарат алу call-орталықтың телефондары арқылы, сондай-ақ тіркеу орнында жүргізіледі.
3.5.Инфекциялық аурумен ауыратын науқас клиникаға жүгінген және инфекциялық аурудың бастапқы диагнозы немесе оған күдік анықталған жағдайда Емделуші мамандандырылған медициналық мекемеге жіберіледі.
3.6. Клиника дәрігерлерінің Емделушіні қабылдауы кестеге сәйкес жүргізіледі. Дәрігерлердің кестесі әртүрлі болуы мүмкін. Клиника дәрігерлерді қабылдаудың жиілігі мен жүйелілігін ішкі тәртіпке сәйкес белгілейді. Дәрігер басқа Емделушіге шұғыл медициналық көмек көрсету үшін Емделушілерді қабылдауды тоқтатуға құқылы. Егер Емделуші белгіленген уақыттан 10 (он) минуттан артық кешігіп қалса, Клиника Емделушіге алдын ала жазылу болған жағдайда да қызмет көрсетуден бас тартуға құқылы. Дәрігер, егер бұл уақыт алдындағы Емделушіге медициналық көмек көрсетуді аяқтау үшін қажет болса Емделушілердің алдын ала жазылу уақытын кейінге шегеруі мүмкін, бірақ 30 минуттан аспауы керек. Дәрігер алдын-ала жазылу болған жағдайда да Емделушілерді қабылдау ретін өзгерте алады, егер бұл ауыр науқастарды қабылдау үшін қажет болса, сондай-ақ егер респираторлық инфекциямен ауыратын Емделуші болса, оның басқа Емделушілермен байланысын азайту үшін.
Дәрігер қабылдауды оның денсаулығына байланысты тоқтатқан жағдайда Клиника бұл туралы дәрігерге жазылған Емделушілерді жедел түрде хабардар етеді, бұл ретте Клиника дәрігерді ауыстыруды ұсынуға міндетті емес.
3.7. Емхананың залдарында, дәліздерінде және консультативтік кабинеттерінде медициналық қызмет көрсету тәртібін сақтау және қауіпсіздігін қамтамасыз ету және сапасын бақылау үшін бейнебақылау жүргізіледі. Клиника мен кабинеттерге кіре берісте тиісті ескерту бар.
3.8. Клиникаға бару келесі ережелерді қарастырады:
3.8.1. клиникаға кірген кезде науқасқа бахила кию ұсынылады;
3.8.2. суық мезгілде Емделуші сыртқы киімді гардеробта қалдыруы тиіс, сыртқы киіммен медициналық кабинетке жылдың кез келген уақытында кіруге тыйым салынады;
3.8.3. Науқас белгіленген уақыттан 10 (он) минут бұрын келуі керек, медициналық құжаттаманы қалыптастыру үшін өзімен бірге жеке басын куәландыратын құжаты болуы керек. Бұл ретте Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің м.а 2015 жылғы 28 шілдедегі № 626 "консультациялық-диагностикалық көмек көрсету Қағидалары" және 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" бұйрықтарына сәйкес Емделушінің немесе Емделушінің өкілінің өзінің жеке деректерін: Т.А.Ә., ЖСН, жасы, тұрғылықты жерінің мекен-жайы туралы алдын ала жазылу кезінде де және байланыс телефонына хабарласқан кезде де хабарлауы қажет;
3.8.4.егер қабылдауға келісілген уақытта келу мүмкін болмаса, Емделуші/Емделушінің өкілі клиникаға телефон арқылы ең қысқа мерзімде хабарлауға міндеттенеді. Әр Емделуші/Емделушінің өкілі жазбаға сәйкес белгілі бір қабылдау уақыты беріледі. Кешігу және қабылдаудың уақытын созу көрсетілетін қызметтің сапасын төмендетіп, келесі Емделушіні қабылдаудың кешігуіне әкелуі мүмкін. Егер Емделуші жазбадан бас тартпаса және бұл ретте дәрігердің қабылдауына келмесе, клиника қабылдау үшін төлемді қайтармайды.
3.8.5. Науқас шақыру бойынша дәрігердің кеңсесіне кіреді. Қабылдау кезінде дәрігердің кеңсесіне шақырусыз кіруге тыйым салынады.
3.9. Клиникаға келген кезде Емделушілер мен олармен бірге жүретін адамдар емхананың мүлкіне ұқыпты қарау керек. Мүліктің кез келген түріне залал келтірілген жағдайда (жою, бүліну, сындыру және т.б.) кінәлі адам клиникаға келтірілген залалды талап қойылған сәттен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде өтейді, Емделуші келіспеген жағдайда клиника әкімшілігі кінәліден өтемақыны заңда белгіленген тәртіппен өндіріп алуға құқылы.
3.10.Емделушіге/Емделушінің өкіліне клиниканың медициналық персоналының нұсқауларын (ұсынымдарын) сақтамау көрсетілетін медициналық көмектің сапасын төмендетуі, оны мерзімінде аяқтамауына немесе денсаулық жағдайына теріс әсер етуі мүмкін екендігі туралы хабарланады..
3.11.Емделуші/Емделушінің өкілі медициналық персоналдың нұсқамаларын, ұсынымдары мен тағайындауларын бұзған жағдайда, егер медициналық қызмет көрсетуді тоқтату Емделушінің өміріне және айналасындағылардың денсаулығына қауіп төндірмесе, Клиника осы бұзушылықтар анықталған сәттен бастап осы шарттан бас тартуға құқылы. Бұл ретте алдын ала төлем құны қайтарылмайды, ал Клиника п Емделушінің денсаулығының ықтимал нашарлауы үшін жауап бермейді.
3.12.Емделушінің/Емделушінің өкілінің теріс мінез-құлқы, медициналық персоналға дөрекі сөздер айтылуы, Емделушінің/Емделушінің өкілінің алкогольдік не есірткілік жағдайда болуы кезінде клиника әкімшілігі Емделушінің өміріне қауіп төндірмесе, оны бақылаудан және емдеуден бас тарту құқығы бар. Ілесіп жүретін адамдардың (Емделушінің заңды өкілдерінен басқа) кабинетте болуына емдеуші дәрігердің рұқсатымен ғана және оның барлық талаптары мен нұсқаулары орындалған жағдайда, қолданыстағы заңнамада қарастырылған жағдайларды қоспағанда, жол беріледі. Алкогольді ішімдіктерді ішуге, кіреберісте, сондай-ақ клиниканың кез келген үй-жайларында темекі шегуге немесе сана мен мінез-құлықтың өзгеруіне әкелетін басқа құралдарды қабылдауға, қатты сөйлесуге, шу шығаруға, есіктерді тарсылдатуға, қабылдау және манипуляция кезінде ұялы телефонмен сөйлесуге, клиника қызметкерлеріне немесе клиникадағы басқа адамдарға дөрекілік көрсетуге немесе қарым-қатынасты анықтауға, сондай-ақ қоқыс пен бахиланы еденге лақтырып, клиникада жүгіруге қатаң тыйым салынады қатаң тыйым салынады.
3.13.Клиниканың үй-жайларында тазалық пен тәртіпті сақтау қажет. Қоқыс, қолданылған жеке гигиена құралдары қоқысқа арналған урналарға ғана тасталу керек, пайдаланылған бахилалар Клиника кіреберісінде орналасқан арнайы жәшікке тасталу керек.
3.14. Жеке гигиена ережелерін сақтау.
3.15. Эпидемия кезінде жеке қорғаныс құралдарын қолдану ұсынылады: респираторлық инфекциядан қорғауға арналған маскалар немесе басқа таңғыштар.
3.16. Клиника персоналы осы Шартта баяндалған жүріс-тұрыс ережелері сақталмаған жағдайда Емделушіге қызмет көрсетуден бас тартуға құқылы және де қызмет көрсетулер үшін алдын ала төлемді қайтарылмайды.
3.17. Диагноз туралы ақпаратты, Емделушінің ағзасының жай-күйін, емдеу және алдын алу үшін ұсынымдар мен тағайындауларды қамтитын Емделушінің денсаулық жағдайы туралы медициналық қорытындылар, егер Емделушіге клиниканың медициналық қызметкерлері олардың жұмыс уақытында берген болса, клиниканың меншігі болып табылады. Емделуші / Емделушінің өкілі басқа медициналық ұйымдардың медицина қызметкерлеріне медициналық көмек алу мақсатында осы медициналық қорытындыларды ұсынуға құқылы. Осы Шартта Емделушіге немесе өзге де адамдарға, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленбесе, Емделушінің медициналық қорытындыларын бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік медиа және желілік байланыс қызметтерінде жариялауға, сондай-ақ клиникамен келіспей үшінші тұлғаларға көрсетуге тыйым салынады.
4.ТӨЛЕМ
4.1.Барлық медициналық қызметтер, сондай-ақ ББҚ, дәрі-дәрмектер мен медициналық бұйымдарды сатып алу тек 100% алдын-ала төленген кезде жүзеге асырылады. Есеп айырысуды қолма-қол ақшамен де, қолма-қол ақшасыз тәсілмен де жасауға болады.
4.2. Клиниканың қызметтеріне ақы төлеу Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі № 167-VI "валюталық реттеу және валюталық бақылау туралы" Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының ұлттық валютасында ғана жүзеге асырылады.
5. КЛИНИКАНЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
5.1. Медициналық қызмет көрсету кезінде Клиниканың құқығы бар:
5.1.1. Емделуші/Емделуші өкілі медициналық қызметтерді алдын ала төлеу бойынша міндеттемелерді орындаған сәтке дейін қызмет көрсетуге кіріспеуге.
5.1.2. тиісті хаттамалар болмаған кезде Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі бекіткен диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларын немесе өз дәрігерлерінің тәжірибесін басшылыққа ала отырып, диагноз қоюға және емдеуге бағытталған қажетті медициналық қызметтердің көлемін дербес айқындауға;
5.1.3. Қызмет көрсетуден бас тартуға:
- Емделушіге емдеу-диагностикалық іс-шараларды жүргізуге қарсы көрсетілімдер анықталған жағдайларда;
- Емделуші / Емделуші өкілі клиниканың ұсынымдарын сақтамаған жағдайда;
- медициналық қызметті қауіпсіз көрсетуді қамтамасыз ету мүмкін болмаған кезде.
5.1.4. Емделушінің / Емделушінің өкілінің алдын ала келісімі бойынша қызмет көрсету уақытын өзгерту, кезектен тыс жіті ауру белгілері бар Емделушіні қабылдау, емдеуші дәрігерді ауыстыру; 5.1.5. Емделушіге тағайындалған қызмет алу уақытына қатысты 10 (он) минуттан артық кешіккен жағдайда, Клиника Емделушіні қабылдауға жазуды ауыстыруға немесе қабылдамауға құқылы; бұл ретте Емделуші немесе оның өкілі бас тартқан кезде алдын ала төлем қайтарылмайды.
5.1.6. Емделушілердің дербес деректерін сақтау және өңдеу, өз қалауы бойынша иесіздендірілген түрде пайдалану.
5.2. Медициналық қызмет көрсету кезінде Клиника міндетті:
5.2.1. Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау туралы заңнамасына және үздік клиникалық практикаға сәйкес медициналық қызметтер көрсету;
5.2.2. көрсетілген қызметтердің есебін жүргізу;
5.2.3. Емделушіні / Емделушінің өкілін клиниканың орналасқан жері (оны мемлекеттік тіркеу орны), жұмыс режимі, көрсетілетін медициналық қызметтердің тізбесі туралы, олардың құнын көрсете отырып, осы қызметтерді көрсету және алу шарттары туралы, сондай-ақ сайтта осындай ақпаратты орналастыру арқылы мамандардың біліктілігі мен сертификатталуы туралы мәліметтерді қамтитын тегін, қолжетімді және дәйекті ақпаратпен қамтамасыз ету;
5.2.4. науқасты хабардар ету:
- қандай да бір қызмет түрлерін көрсетудің мүмкін еместігі туралы;
- Емделушіні шұғыл немесе жоспарлы стационарлық емдеуді ұйымдастыру қажеттілігі туралы; 5.2.6. Емделушіге/Емделуші өкіліне оның денсаулығының жай-күйін көрсететін медициналық құжаттамамен тікелей танысуды қамтамасыз ету және Емделушінің немесе оның өкілінің жазбаша талабы бойынша Емделушінің денсаулық жағдайын көрсететін медициналық құжаттардың көшірмелерін беру;
5.2.7. Дәрігерлік құпия және дербес деректер туралы заңнамаға сәйкес Емделушінің денсаулық жағдайының құпиялылық режимін қамтамасыз ету.
6. ЕМДЕЛУШІНІҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ
6.1. Медициналық көмекке жүгінген және оны алған кезде Емделушінің /Емделушінің өкілінің құқығы бар:
6.1.1. клиника қызметкерлері мен медициналық көмек көрсетуге қатысатын басқа да адамдар тарапынан құрметпен және ізгілікпен қызмет көрсетілуіне;
6.1.2. оның емдеуші дәрігерінің және оған медициналық көмек көрсетуге тікелей қатысатын басқа да адамдардың тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, жұмыс тәжірибесі және біліктілік деңгейі туралы ақпарат алуына;
6.1.3. санитариялық-гигиеналық және эпидемияға қарсы талаптарға сәйкес келетін жағдайларда тексерілу және емделуіне;
6.1.4. тиісті балама болған жағдайда басқа емдеуші дәрігерге ауысуға;
6.1.5. Емделуші немесе оның заңды өкілі, заңда көзделген жағдайларды қоспағанда, медициналық араласудан бас тартуға немесе оны тоқтатуды талап етуге құқылы. Медициналық араласудан бас тартқан кезде Емделушіге немесе оның заңды өкіліне ол үшін оған түсінікті түрде болуы мүмкін салдарлар түсіндірілуі тиіс. Ықтимал салдарын көрсете отырып, медициналық араласудан бас тарту медициналық құжаттамаға жазбамен ресімделеді және оған Емделуші не оның заңды өкілі, сондай-ақ медицина қызметкері қол қояды;
6.1.6. клиника қызметкерлерінің әрекеттеріне/әрекетсіздігіне клиника лауазымды адамдарына шағым жасауға;
6.1.7. заң актілерінде көзделген жағдайларды қоспағанда, клиника қызметкерлерінің медициналық көмекке жүгіну фактісі, денсаулық жағдайы, диагнозы туралы ақпаратты және оны тексеру және емдеу кезінде алынған өзге де мәліметтерді құпия сақтауы. Емделушінің медициналық көмекке жүгіну және алу кезінде өзі беретін мәліметтердің, сондай-ақ дәрігерлік құпияны құрайтын өзге де ақпараттың құпиялылығына құқығы медицина қызметкерлері мен өзге де адамдардың оны жария еткені үшін жауаптылығын туғызады. Емделуші үшін қолжетімді түрде жағдай туралы толық ақпарат алу
оның денсаулығын, диагностикалау мен емдеудің қолданылатын әдістерін, сондай-ақ оның денсаулық жағдайы туралы ақпарат берілуі мүмкін адамдарды таңдауға;
6.1.8. тексеру нәтижелері, аурудың болуы, оның диагнозы мен болжамы, емдеу әдістері, олармен байланысты қауіп, медициналық араласудың ықтимал нұсқалары, олардың салдары және жүргізілген емдеу нәтижелері туралы мәліметтерді қоса алғанда, өз денсаулығының жай-күйі туралы қолда бар ақпаратты ол үшін қолжетімді нысанда алу.
6.2. Науқас / Емделушінің өкілі міндетті:
6.2.1. медицина қызметкерлеріне, медициналық көмек көрсетуге қатысатын басқа адамдарға құрметпен қарау, сондай-ақ басқа Емделушілердің құқықтарын құрметтеу;
6.2.2. медициналық көмек көрсететін адамға Емделушінің денсаулық жағдайы туралы, оның ішінде дәрілік заттарды қолдануға қарсы көрсетілімдер, аллергиялық реакциялар, бұрын бастан өткерген және тұқым қуалайтын аурулар туралы өзіне белгілі анық ақпарат беру. Науқас / Емделушінің өкілі Емделушінің денсаулығы туралы ақпараттың саналы түрде бұрмалануы қойылған диагноздың, тағайындалған емнің дұрыстығы мен қауіпсіздігіне әсер етуі және қалпына келу ықтималдығын төмендетуі мүмкін екенін білуі керек.
6.2.3. емдеуші дәрігердің медициналық нұсқамалары мен ұсынымдарын уақтылы және дәл орындау;
6.2.4. медициналық көмек көрсетудің барлық кезеңдерінде дәрігермен ынтымақтасу;
6.2.5. осы Шарт шеңберінде көрсетілген клиниканың Емделушілері үшін ішкі тәртіп ережелерін сақтау;
6.2.6. клиниканың мүлкіне ұқыпты қарау.
6.2.7. Емделуші / Емделушінің өкілі осы Шартта жазылған ережелерді сақтауға міндетті.
6.2.8. Науқас / Емделушінің өкілі емделушінің денсаулығының нашарлауы туралы өзінің емдеуші дәрігеріне дереу хабарлауға міндетті. Емдеуші дәрігер болмаған жағдайда осы ақпаратты тіркеу орнының немесе клиниканың call-орталығының қызметкеріне хабарлауы керек.
7. ҚҰПИЯЛЫЛЫҚ
7.1. Осы Шартты орындау мақсатында "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 21 мамырдағы № 94-V Заңының 7, 8-баптарына сәйкес Емделуші клиникаға өзінің дербес деректерін (оның ішінде: Тегі, Аты, Әкесінің Аты, туған күні, жеке басын куәландыратын құжаттың деректері, жеке сәйкестендіру нөмірі, тіркеу мекенжайы және тұрғылықты мекенжайы, байланыс деректері және т.б.) және клиника қызметкерлерінің өзінің дербес деректерін, сондай-ақ клиника көрсететін қызметтерді алу мақсатында Емделушінің денсаулық жағдайына қатысты өңдеуіне өз келісімін береді. Көрсетілген келісім Емделушінің дербес деректеріне қатысты жоғарыда көрсетілген мақсаттарға қол жеткізу үшін қажетті кез келген іс-қимылдарды жүзеге асыруға, оның ішінде шектеусіз: жинауды, жүйелеуді, жинақтауды, сақтауды, нақтылауды (жаңартуды, өзгертуді), иесіздендіруді, бұғаттауды, жоюды, сондай-ақ қолданыстағы заңнамаға сәйкес дербес деректермен кез келген өзге де іс-әрекеттерді жүзеге асыруға беріледі. Дербес деректерді өңдеу Клиника мынадай тәсілдермен жүзеге асырылады: дербес деректерді автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып өңдеу, дербес деректерді автоматтандыру құралдарын пайдаланбай өңдеу (автоматтандырылмаған өңдеу).
7.2. Тараптар осы Шарттың талаптарын орындау кезінде екінші Тараптан алынған кез келген ақпаратты құпия сақтау жөнінде өзара міндеттемелер қабылдайды.
7.3. Ақпаратты үшінші тұлғаларға беру не осы Шартта құпия деп танылған ақпаратты өзге де жария ету екінші Тараптың жазбаша келісімін алғаннан кейін ғана (заңнамаға сәйкес мұндай келісімді талап етпейтін жағдайларды қоспағанда) жүргізілуі мүмкін.
7.4. Емделушінің немесе оның өкілінің келісімімен дәрігерлік құпия болып табылатын мәліметтерді басқа адамдарға, оның ішінде лауазымды адамдарға Емделушіні тексеру және емдеу мүддесі үшін беруге жол беріледі (заңнамаға сәйкес мұндай келісімді талап етпейтін жағдайларды қоспағанда).
7.5. Емделушінің медициналық құжаттарында қамтылған және дәрігерлік құпияны құрайтын ақпаратты Емделушінің немесе оның өкілінің келісімінсіз өзінің жай-күйіне байланысты өз еркін білдіруге қабілетсіз Емделушіні тексеру және емдеу мақсатында және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де жағдайларда беруге жол беріледі.
7.6. Клиника қызметкерлерінің медициналық тексерулерінің нәтижелері Емделушілерге жеке немесе WhatsApp мобильді қосымшасы арқылы Емделушінің тіркеу кезінде көрсеткен телефон нөмірі арқылы хабарланады.
8. ЖАУАПКЕРШІЛІК
8.1. Осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындамаған немесе тиісінше орындамаған тарап Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.
8.2. Клиника Емделушінің осы Шарттың талаптарын бұзуына себеп болған осы шартты орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де негіздер бойынша жауапкершіліктен босатылады.
8.3. Клиниканың көрсетілген қызметтері үшін Емделушінің берешегі туындаған жағдайда, соңғысы осы Шарт бойынша клиника көрсеткен қызметтерге Емделуші толық ақы төлегенге дейін одан әрі қызметтер көрсетуді тоқтата тұруға құқылы.
8.4. Емделуші медициналық персоналдың ұсынымдары мен талаптарын 2 (екі) және одан да көп рет орындамаған жағдайда, клиниканың осы Шартты біржақты соттан тыс тәртіппен бұзуға құқығы бар.
8.5. Осы Шарт бойынша оның құқықтары бұзылды деп есептейтін Тарап екінші Тарапқа өзінің талаптарын баяндай отырып хат жіберуге құқылы. Талап алған Тарап оған Заңда белгіленген тәртіппен жауап беруге міндетті.
8.6. Клиника келесі жағдайларда көрсетілетін қызметтердің нәтижесі үшін жауап бермейді:
- Емделушінің/Емделушінің өкілінің емделу жөніндегі ұсынымдарды сақтамауы және Емделушінің денсаулығының нашарлауына бағытталған өзге де іс-әрекеттер жасауы;
- Емделушінің/Емделушінің өкілінің талап етуі бойынша медициналық көрсетілімдерсіз қызметтер көрсету;
- егер емдеу жоспары Емделушінің келмеуі немесе оның емдеуді жалғастырудан бас тартуы себебінен орындалмаса;
- бұрын байқалмаған, қолдануға рұқсат етілген дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарға, БҚБ-ға аллергия немесе төзбеушіліктің пайда болғанда;
- клиника қызметтерін көрсеткеннен кейін үшінші тұлғалардың медициналық араласуы;
- Емделушінің денсаулығының одан әрі жай-күйі үшін, сондай-ақ жалпы емдеуден немесе жекелеген медициналық араласудан бас тартуға байланысты асқынулардың пайда болуы үшін;
- осындай дәрілік заттар мен препараттарды дайындаушы оларға аннотацияда олардың пайда болу мүмкіндігін көрсеткен дәрілік заттар мен препараттарды қолданудың жанама әсерлерінің басталуы үшін;
- Емделуші / Емделушінің өкілі, егер дәрігерді өткен аурулар, аллергиялық реакциялар, қарсы көрсетілімдер туралы хабардар ету жөніндегі міндеттерді орындамаған жағдайда көрсетілген медициналық қызметтің тиімсіздігі немесе келтірілген зиян дәрігердің мұндай ақпараттың болмауының салдары болса;
Төленген ББҚ, дәрілік заттар мен медициналық бұйымдар қайтарылмайды немесе ауыстырылмайды, төленген ақшалай қаражат қайтарылмайды
8.7. Басқа жағдайларда Тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.
8.8. Клиниканың мүлкіне залал келтірілген жағдайда Емделуші / Емделушінің өкілі келтірілген залалды толық көлемде өтеуге міндетті.
9.КЛИНИКА МЕН ЕМДЕЛУШІ АРАСЫНДАҒЫ ЖАНЖАЛДЫ ЖАҒДАЙЛАРДЫ ШЕШУ ТӘРТІБІ
9.1. Емделушінің құқықтары бұзылған жағдайда, ол (оның заңды өкілі) жазбаша түрде шағыммен (наразылықпен) жүгіне алады, ол тіркеу бөлімі арқылы немесе электрондық түрде поштаға беріледі және емхана директорының қарауына өтеді. Шағымға жедел жауап алу үшін Емделушіге байланыс телефонының нөмірін қалдыру ұсынылады.
9.2. Шағым(шағым) оны Клиника алған сәттен бастап бастап 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде қаралады. Наразылыққа (шағымды) жауап жазбаша түрде жолданады Емделушіге/Өкіліне Емделушінің пошта арқылы көрсетілген мекенжайға не Емделушінің қалауы бойынша жеке өзіне келісілген уақытта табыс етілді жыне ауызша түсініктеме беріледі.
9.3. Емделуші/Өкілі Емделушінің сондай-ақ шағымдар мен ұсыныстар және тағы басқа мәселелер бойынша Клиниканың басшылығы жүгіне алады.
10. ТАРИФТІК САЯСАТ
10.1. Қызметтердің құнын клиника дербес айқындайды және клиника директорының бұйрығымен бекітілетін клиника қызметтерінің бағалар тізімінде тіркеледі. Ресми сайтта орналастырылған клиника қызметтерінің бағалары туралы ақпарат әрдайым клиниканың бағалар тізіміндегі ақпаратпен бірдей болады.
10.2. Клиника өзінің жеке қызметтеріне немесе барлық қызметтерге уақытша акциялар шеңберінде жеңілдіктер ұсынады, олар туралы Сайтта, әлеуметтік желілердегі өкілдіктері арқылы, тіркеу бөлімінде немесе кез келген басқа тәсілмен хабарлайды. Клиника директоры қарайтын жекелеген Емделушілерге жеңілдіктер беруге құқылы.
11. ТАРАПТАРДЫҢ ДЕРЕКТЕМЕЛЕРІ МЕН ҚОЛДАРЫ
11.1. Тараптар дәрігердің қабылдауына жазылу кезінде өзі көрсеткен ақпаратты Емделушінің/Емделушінің өкілінің деректемелері деп санаған жөн деп сөзсіз келіседі.